Handleiding bij de nieuwe webshop
Patisserie Lints heeft een nieuwe website en bijhorende webshop!
Dit zorgt ervoor dat er op een andere manier besteld wordt zoals voorheen.
Enige extra uitleg bij de nieuwe webshop kan helpen, vandaar deze blogpost met handige voorbeeldfoto’s. We lopen samen door de stappen om een eerste bestelling te plaatsen op de vernieuwde webshop.
Alvast bedankt voor het plaatsen van uw bestelling, we zien jullie graag verschijnen bij ons op de winkel.
Stap 1: kies waar u een bestelling wilt plaatsen
U kan kiezen om een bestelling voor afhaal te plaatsen in onze winkel in Antwerpen of in Merksem. Daarnaast heeft u op zaterdag de keuze om een lekker ontbijt te laten leveren.
Stap 2: kies uw dag en tijdstip
U kan uw dag en uur van uw bestelling specifiëren in het volgende scherm. Wanneer u op een dag drukt, komen de mogelijke afhaalmomenten tevoorschijn. Gelieve deze tijden te respecteren bij het afhalen van de bestelling, zo werkt u mee aan een vlotte service.
Stap 3: voeg uw favoriete producten toe
Na het selecteren van uw bestel dag en tijdstip, kan u uw favoriete producten toevoegen aan uw winkelmandje. Gebruik de zoekfunctie of blader door de categorieën om de producten te vinden die je wilt kopen.
Druk rechtstreeks op de ‘voeg toe’ knop om deze in uw winkelmandje te zien verschijnen. Voor taarten zal u kunnen specifiëren voor hoeveel personen deze zijn.
Stap 4: winkelwagen bekijken
Zodra je klaar bent met het toevoegen van al dat lekkers, ga je naar je winkelwagen. Dit doe je vaak door rechtsboven op de website op het winkelwagen-icoon te klikken. Hier kan je jouw winkelwagen controleren: de productaantallen en eventuele opties.
Druk op de knop ‘bestellen’ om verder te gaan.
Stap 5: aanmelden of registreren
Wanneer u nog niet aangemeld bent, kan u zich hier aanmelden. Hierdoor verschijnt ook deze bestelling in uw bestelhistoriek.
Wanneer u voor de eerste keer bestelt, dan zal u zich eerst nog moeten registreren.
Stap 6: registreren
Wanneer alle gegevens zijn ingevuld kan u op ‘registreer’ drukken. Door de Europese GDPR regelgeving, mochten geen accounts overgedragen worden naar de nieuwe webwinkel. Hierdoor moeten we u als trouwe klant vragen zich opnieuw te registeren bij het maken van uw eerste bestelling. Nadien heeft u een account waarmee u makkelijk uw bestel historiek kan opvolgen en op een simpele manier dezelfde bestelling opnieuw kan plaatsen.
Vul uw persoonlijke gegevens, zoals naam, emailadres, telefoonnummer en adres in. Kies hier ook een wachtwoord dat u gebruikt om in de toekomst te kunnen inloggen op uw account.
Stap 7: online betalen
In de volgende stap kan u uw bestelling online betalen. Druk op volgende om dit te doen.
Stap 8: producten overzicht
U krijgt nog een overzicht te zien van de producten die u wenst te bestellen.
Hier ziet u de verschillende producten, samen met hun eenheidsprijs en het aantal dat u wenst. In het voorbeeldscherm hieronder ziet u dat de ‘Bourbon taart, €5,00 per persoon kost. We hebben 1 taart van 4 personen toegevoegd. De totaalprijs van deze taart is bijgevolg €20,00.
Wanneer u op de plaats bestelling knop drukt, gaat u naar het betaalscherm.
Stap 9: betalen
Hier kan u uw betaalmethode kiezen.
Wanneer u bijvoorbeeld voor ‘Bancontact’ kiest, kan u via een QR code betalen, zoals in het volgende voorbeeldscherm.
Stap 10: bestelling ontvangen
De bestelling is succesvol geregistreerd door Patisserie Lints. Wij gaan aan de slag om uw bestelling klaar te zetten tegen het door u gekozen afhaalmoment.
Stap 11: bevestigingsmail
U krijgt nog een bevestigingsmail met een bestelling nummer en het overzicht van uw bestelling. Wij vragen u graag deze bevestigingsmail bij te houden en mee te nemen, zodat we op uw afhaalmoment samen de bestelling kunnen overlopen.
Wij danken u alvast enorm om mee met ons deze nieuwe website en webwinkel uit te proberen.
Net zoals bij onze patisserie, brood, ontbijten en al het andere lekkers, vinden we kwaliteit en een goede service belangrijk. Hiervoor blijven we investeren in nieuwe recepten, ingrediënten en toepassingen.